torsdag

Nämen tjenare b-loggen! Hur fan äre va? Här äre jävligt bra skaru väääta!
Nä jag ba skoja.
Nämen nu är äntligen torsdagen över. Typ den värsta dagen. Men jaja. Fredag imorn :D:D:D::D:D Sen äre ba en vecka kvar sen äre höstlov i en och en halv vecka :D:D Happyface.
Hahah nämen vad ska jag berätta.... hahah jag vet. Danskarna var ganska roliga idag på samhällskunskapen. Vi skulle ha en vikarie fast han kom typ aldrig så danskarna gick fram till tavlan och typ hade kul. Sen skrev dom ba "Danmark + Sverige = Danmark/Malmö" HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA åh herre min kära gud hahaha
Nämen nääääääääääeh, nu ska jag ivägå spinna med 40+:arna. Sååå, hane!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png