Torsdag

Jag trodde seriöst jag skulle dö imorse.

1. Det är (var iaf) typ storm ute
2. Det regnade ute
3. Jag skulle cykla till skolan (uppförsbacke hela vägen typ)
4. Jag hade idrott (hatar det)
5. Jag hade idrottsgrejerna plus den förjävligt tunga datorn i min väska
6. Vi hade svenskaprov efter idrotten
7. Vi stog i matkön i nästan en halvtimme

Gillar inte torsdagar alltså. Jag önskar att jag kunde säga "YÄÄH, sista skoldagen imorn, sen helg!".... Men näe. Jag får helg på lördag efter klockan 1. Vi ska ha öppet hus för föräldrar och anhöriga så vi måste ha en vanlig lektion, man ba -.- TAGGA DET ELLER

Näe, nu måste jag skriva klart engelskan och plugga massmedia. HANE


(tummen ner)

/Sara
Postat av: juliahbaby

fin blogg!

bevaka varann via bloglovin :)?

2010-10-07 @ 21:16:15
URL: http://juliahbaby.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png