Saturday

Sorry för dålig uppdatering men har bara inte orkat plus att jag har varit upptagen med läxor den här veckan. Igår åkte vi iaf in med klassen till stan, vi skulle typ ställa massa frågor till politikerna som stog i valstugorna. Tråååk, men bättre än 3 timmars samhällskunskap i skolan iaf haha (a)
Sen fick vi sluta tidigare för våran engelskalärare skulle iväg på nånting. Sen så hade jag ju hoppats på nått kul på kvällen men inte då. Nej vart inte så.
Nu sitt jag här iaf. (haha låter som värsta fyllot som byter fyllebänk hela tin). Ska väl snart hoppa in i duschen och göra mig klar. Får ju gäster ikväll ;) Hahha


skojigt man kan ha (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png