We no speak france

På lunchrasten då vi satt óch chillade med datorerna kolla jag min mejl. Då hade jag fått ett mejl från "Jean Duclos" och det stog nått på franska. Tror han/hon att jag ska fatta elr, man ba ????????????????????
Jag körde google translate men ni vet ju hur den skiten fungerar, hahah jag, cissi och jasmine fick iaf ett gott skratt. Men vi sket bara i det för vi började liks matten. Sen när jag kom hem kom jag på det där igen. Så jag hedde upp google translate och översatte mening för mening (dryyyygt men det var ju fan spännande att se vare stog xD). Asså jag fattar typ nada, men det stog nånting om att nån hade varit hos dóktorn och om nån födelsedag i söndags (då fyllde ju jag år :O) och att han/hon är stor nu och kan ta hand om sig själv, nånting om att hans/hons föräldrar annars kan ta hand om henne/honom. Sen på slutet stog det kyssar och nånting om att smeka en katt (???). Sen var det underteckant "faster". asså ?!?!??!?!????!??????!??????
Det måste ha varit nån som har skickat fel :O
Asså wieeeerd....

Postat av: Sanna

Re: vet inte än, dt får man reda på när man fått värdfamilj :)

2010-09-09 @ 14:15:35
URL: http://justsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png