Föll för grupptrycket

Dag 1 -en bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 -en person jag vill träffa just nu
Dag 3 -min favortiårstid
Dag 4 -vad jag skulle vilja ha om jag vann 1 miljon kronor
Dag 5 -en bild på ett ställe jag har varit på
Dag 6 -en bild på min outfit för idag
Dag 7 -mitt drömbröllop
Dag 8 -någonting jag ångrar
Dag 9 -mig och min allra bästevän
Dag 10 -min favoritfilm
Dag 11 -ett ställe jag vill åka till
Dag 12 -mig själv som är tagen för 5 år sedan
Dag 13 -vad jag har gjort idag
Dag 14 -en bild på vad jag köpte senast när jag var i stan
Dag 15 -en bild på mig som är tagen av någon annan
Dag 16 -min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 17 -min frukost
Dag 18 -vad jag har i min skolväska
Dag 19 -vad jag åt till lunch idag
Dag 20 -vilket smink jag använder dagligen
Dag 21 -en kille jag har varit tsm med
Dag 22 -jag och en klasskompis
Dag 23 -en person jag kan berätta allt för
Dag 24 -en vinterbild och en sommarbild
Dag 25 -en person jag vill byta liv med för en dag
Dag 26 -den jag var mest med när jag var liten
Dag 27 -en tokig bild på dig själv
Dag 28 -en bild på den jag älskar i kärlek eller vänskap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png