HELG!

Sista skoldagen den här veckan; done! ;)
Imorn åkar jag in till stan med Cecilia och Jasmine, då blire shopping, middag och bio :)

Såhär har jag känt mig idag:

Såhär ledsen vart jag idag när jag hade failat på några frågor på NK:testet


Sen vart jag såhär glad på svenskan när jag blev klar med alla frågor typ en halvtimme innan lunch :D


Sen vart jag sur på spanskan när vi fick reda på att vi ska ha prov.....




Sen läste jag några fjortisbloggar och då bestämde jag mig för att jag åxå ville vara fjortis ett tag


Sen bestämde jag mig för att vara jag, lite tard och blond som man är :D


/The one and only, SARAAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png