Hei mitt navn er Sara og jeg liker den norske

HEJ. Här kommer en besrkivning på min dag: Först hade vi mentortid och där fick vi sluta typ 1 timme innan engelskan skulle börja och har vi nått internet på skolan? Nej för det är helt fucked upp i våran byggnad. Så vad gör man? Vi gick iaf ner och chillade i biblioteket sen kom sötisemma. før vi hadde en ganske søt samtale på norsk Facebook. form for moro du kan ha med google oversettelse :]
Sen hare bara gått seeeegtseegt å segt, höll typ på å somna på engelskan. Men nu är man då hejm, har spinning ikväll och hur jag ska komma hem på benen levande ikväll är för mig en gåta just nu....


Livet handlar om att bjuda på sig själv, så det så! utrolig pen mann kan være!

kyss og klem! /Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png