Sommarlov

Wihooo, då har man tagit sommarlov! Slutar egentligen inte skolan förns på onsdag, men jag har fått ledigt eftersom jag börjar jobba imorn :) Asså kan ni fatta att det redan har gått 1 år? Det känns ju som att det var nyss jag började gymnasiet :O
Men det ska bli skönt med sommarlov nu :D Även fast jag har 5 veckors jobb framför mig... (y)
Förövrigt så somnade jag kl 4 inatt heheheh men jaja;) Ikväll blire felicia en stund sen måst ejag hem å lägga mig ganska tidigt eftersom jag börjar jobba kl 7 imorgonbitti.....
weheartit (heheh kolla hennes halsband)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png