kiss i toaletten!

hejhej hemskt mycket hej :D
idag började jag kl 12 och det var ju jävligt skönt med sov morgon som vi har varje tisdag!
och imorgon så ska vi tydligen vara ledi och det är inte fy skam tycker jag! (y)
nej sitter med sagali här nu och har svenska med världens sämsta lärare tycker jag!
hon är helt jävla dum i huvudet!
hm jag funderar på vad man ska göra när vi har lov nästa vecka men det blir nog slalom med sara! :D:D:D:D och säkert massa andra saker!
nej nu ska jag gå! men nu får ha det så bra! tjolahopp heldåååå ;)
gammalbild!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png