mammas nya kille!

Halloj bloggen va!
sitter i en säng och kollar dator och tv fett nice!
har tråkigt ja men oja.
ska till Nicklas mamma sen och äta för imorgon far hon bort i 7 veckor! Tänk 7 veckor i thailand?? ja jag skulle vilja vara hon just nu.. men aja.
Nicklas sitter vid datorn och spelar lol och det är ju nice! fast lite tråkigt för mig kanske.. fast jag brukar ju också vara med fast inte nu men han är söt! <3<3 ovh vi hade ju 8månader för 2 dagar sen och det var ju inte helt fel! <3 älskar han! <3
nej nu ska jag se om det finns något bra på tv för det jag såg på tog slut för ett tag sen!
jag såg på nå pengataxi fast engelska då (A) man sätter sig i en taxi och säger avrt man ska sen under den tiden så har man 3 liv och man ska svara på frågor om man svarar rätt så får man pengar eftersom och om man svarar rätt tills man kommer fram dit man skulle så får man dom pengarna! fast om man tappar alla liv så slängs man ut ur taxin ahahh :)
jaja. nu ska jag gå hejdå! :)
fint blåöga jajajajaja!
Postat av: ikfdl

herreguuuuuu sabbiiii, va ha hänt me öga ditt? :O

2011-03-12 @ 17:13:23
Postat av: sabina

spelade innebandy ju :O

2011-03-17 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png