Oops

Nämen hali halå. Vad händer här då? Inget. Den frågan kunde jag nog besvara själv. Jag vet, jag vet. Är helt lost på bilddagarna men det är fan jobbigt att ta upp mobilen, ta kort på det man har i sin väska, stoppa in sladden i datorn och ladda över bilden. I-landsproblem... Nä jag ska ta tag i det, så fort jag får tid! Har ganska mycket nu. Har redovisning i nk imorn, prov i nk på torsdag och spanskaläxa plus att vi ska välja inriktning och valbara kurser tills på fredag. Lite panik bara. Nej nu ska jag sluta svamla och ta tag i bilddagarna. Det är ba å vänta!
Hane
/Sara


Medans kan jag bjuda på en bild på Olivia när hon shoppar på ica.

Och glöm inte min blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://icons.mysitemyway.com/wp-content/gallery/flat-gray-floral-icons-social-media-logos/099026-flat-gray-floral-icon-social-media-logos-rss-circle.png